اگر ایمیلی درباره‌ی گیاه افسنطین کبیر دریافت کردید، بدانید که اوضاع خراب است

قبل تر در مورد پیرمرد ایرانی دهکده نوشته بودم (+ و +). سابقه داشته که هر از گاهی که از من خبری نمی‌شده، بدون هیچ حرف اضافه‌ای، یک ایمیل فورواردی می‌فرستاده با موضوع متناسب؛ مثلن ایمیلی در سرزنش غرور و خودبزرگ‌بینی، که من هم تعبیر می‌کردم به این که کنایه‌ای بود به من که چرا باهاش تماس نگرفته‌ام.

دیروز بعد از ماه‌ها بی‌خبری، ایمیل زیر رو فوروارد کرده بود. در مورد معنی و منظورش هم نظری نمی‌دم، قضاوت با شما:

گیاه افسنطین کبیر در تقویت سیستم هاضمه و کبد، ورم کبدی و یرقان، تنظیم عادات ماهانه، ضدعفونی کننده، بادشکن، مقوی معده، ضد قی و تهوع، ضداسهال، مسکن اعصاب، رفع تشنج، رفع شاش بند، ضد کرم، پاک کردن جراحتهای رحم، ضداسهال خونی، ضد آسم، بیماریهای مغزی.

6 thoughts on “اگر ایمیلی درباره‌ی گیاه افسنطین کبیر دریافت کردید، بدانید که اوضاع خراب است”

  1. اکسیر جوانیه که این! ماشالله فراجناحی ام هست، مرد و زن نمیشناسه! از کجا میشه خریدش حالا؟

  2. شروین: این که مرد و زن نمی شناسه رو خیلی خوب گفتی! (چند تا عکس هم ضمیمه ی ایمیل بود که به نظرم اومد این گیاه به اطلسی شبیه باشه)

  3. آقا بهروز این دیگه هر چی مرض به نظرش رسیده فهرست کرده که یه وقت توجیه الکی – مثل شاش‌بند بودن – برای ایمیل نزدن نداشته باشی!!

  4. afsantin ro az tamame atariha mishe kharid albate faghat baraye gereftanesh bayad ba madar ya pedareton tashrif bebarin ,chon in giyah khasiyate ravan gardani dare va khanomha ham bayad ba bargeye azmeyeshe adame bardari beran .
    giyahe khobiye darja asar mikone ama be sakhti mishe az atariha gereft

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *