اجرای آرهو و پیانو

خیلی وقت بود که تنها به موسیقی‌های میوکی ناکاجیما گوش می‌کردم. امروز به طور اتفاقی به موسیقی‌های فهرستم توی یوتیوب سر زدم و تازه متوجه شدم چه موسیقی‌های زیادی بوده‌ان که مدت زیادی گوش نکرده بودم و ازشون غافل شده‌بودم. یه چیزی تو مایه‌های یک صندوق چوبی پر از مواد خاطره‌زا که مدت زیادی یک گوشه بوده و خاک می‌خورده و تازه بعد از مدت‌ها متوجه حضورش شدم. این موسیقی پیانو و اجرای آرهو از «یو هونگ‌می» رو گوش کنین و لذت ببرین.

5 thoughts on “اجرای آرهو و پیانو”

  1. ‍‍ژست این خانمه منو یاد این عبارت میندازه: ؛ در کمال ناباوری ؛ :)

  2. در ضمن چه لباسشون قشنگه. نه؟
    البته خود موسیقی هم بسیار زیباست.

  3. وای این خیلی دلنشین بود برای من!…اولین بار یه آقا پیر مرده تو یه پارکی تو یکی از بهترین روزهای عمرم برام از اینا زد. واسه همین منم خیلی خاطره خوب دارم از این صدا.
    البته نمی دونم همین ارهو بود یا زونگهو که آقاهه می زد.
    خیلی مرسی روزبه

  4. سلام.
    اولا تشکر میکنم بابت معرفی jmemorize چون خوندم و دانلود کردم فوق العاده عالیه و دارم باهاش کار میکنم. سوالم این بود که توی jmemorize توی بخش learn که میزنیم در بخش advance یه بخشی هست که نوشته
    percentage of cards that should not be stored by their deck leve
    من اصلا نفهمیدم که چیکار میکنه و چه فایده ای داره. اگه ممکن هست یه توضیحی بدین. با تشکر پیشاپیش

  5. به آقای هومن: من خودم با این امکانش کار نکردم. حدس می‌زنم منظورش این باشه: از یک تعداد کارت که در هر جلسه نشون می‌ده، چند درصدشون رو به خاطر گروه‌شون (اولویت دسته‌ها) انتخاب بکنه و چند درصد رو مخلوط و از بین همه انتخاب بکنه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *