استادانه

آن‌چه گذشت…
تا اون‌جا گفتم که با استاد اول توافق کردیم که با هم کار نکنیم. استاد دوم هم تنیور نگرفت و باید از دانشگاه بره. من هم کارم رو با یک استاد سوم شروع کردم.

ادامه‌ی داستان…
استاد سوم هم داره تا یک سال آینده از دانشگاه می‌ره.

پس نوشت: استاد سوم هم پول داشته و هم مقاله و هم سابقه‌ی خوبی در تدریس. تنها مشکل‌اش این بوده که دانشجوی دکترای فارغ‌التحصیل نداشته (چون مرسوم بوده که دانشجوها ترک‌اش می‌کردن). مشکل اصلی هم همین بوده که دانشکده حاضر به همکاری نشده (من که قراره فوق لیسانس رو دفاع کنم و در وضعیت من تاثیر چندانی رخ نمی‌ده).

پس پس نوشت: در توضیح سابقه‌ی تحصیلی من، عده‌ای معتقد هستن که من از نظر آکادمیک سرخور هستم. عده‌ی دیگه‌ای معتقدن که مشکل از خود منه که از اول با استادهای مشکل‌دار کار می‌کنم. فعلا که مساله در دست بررسیه.

پس پس پس نوشت: قول داده بودم که هر سال حدود آذرماه خبرهای مشکلات استادی رو بنویسم. امسال یک مقدار زود شد. ببخشید.

6 thoughts on “استادانه”

  1. kheili khandedar neveshti. shayyad kheili khosh-shansi ke in forsata dareh barat pish miad. bebin aya doost dashti 4 sale kamel ba ostadeh avvalet kar koni?? na valla

  2. اینجا که مجالش نیست. یادم باشد حضوری، برایت داستان متحیر العقول!!! تحصیلی ام را تعریف کنم. احتمالا تعریفت از بدشانسی متفاوت می شود.

  3. ماجرای تحصیل شما جالب و خواندنی بود ولی نکته مهمش این بود که تمام ماجراها از نوع آکادمیک بودند. کاملا بر عکس ماجراهای پر پیچ و خم و عجیب و غریب تحصیل من در دانشگاه اصفهان که به همه چیز ربط داشتند غیر از “تحصیلات تکمیلی”!! نظر اساتید فن این است که قبل از شروع به تحصیل در چنین دانشگاههایی بهتر است چندین دوره روانشناسی و جامعه شناسی و اصول تئوری بازی گذرانده شود تا راه و رسم پیش بردن کارها از طرق غیر آ

  4. ماجرای تحصیل شما جالب و خواندنی بود ولی نکته مهمش این بود که تمام ماجراها از نوع آکادمیک بودند. کاملا بر عکس ماجراهای پر پیچ و خم و عجیب و غریب تحصیل ما در دانشگاه اصفهان که به همه چیز ربط داشتند غیر از “تحصیلات تکمیلی”!! نظر اساتید فن این است که قبل از شروع به تحصیل در چنین دانشگاههایی لازم است به عنوان پیش نیاز، چندین دوره روانشناسی و جامعه شناسی و اصول تئوری بازی گذرانده شود تا راه و رسم پیش بردن کارها از طرق غیر آکادمیک فراگرفته شود.
    امیدوارم در زندگی و تحصیل موفق باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *