12 thoughts on “TED talk by comedian Julia Sweeney”

  1. -بابا..
    -جان بابا
    -باید فردا یک انشا در مورد قورباغه بنویسم. کمک می کنی؟
    -بیا بابا این سایت سکسی را نگاه کن قربونت برم دست از سر من بردار.

  2. من این رو قبلاً دیده بودم. الان دوباره ندیدم ولی یادمه که مثل بیشتر ویدئوهای تد بی سر و ته و بی معنی بود (ببخشید که حرف دلم رو صریح گفتم)

  3. علی آقای نون: چیزی که به نظر می‌رسه اینه که شما هنوز تد رو درک نکردی برادر!
    ما عرفته حق معرفته (ضمیر اول اشاره به خودت داره، ضمیرهای دوم و سوم هم اشاره به تد دارن)

  4. والا از شوخی گذشته، خیلی سخنرانی های سطح پایینی داره.

  5. Those who have given TED talks include Bill Clinton, Al Gore, Gordon Brown, Richard Dawkins, Bill Gates, the founders of Google, the evangelist Billy Graham and various Nobel Prize winners. (from wikipedia

  6. من حداقل 50 تا از سخنرانی های تد رو گوش کرده ام. به غیر از انگشت شماری از این سخنرانی ها، بقیه شون بیشتر جنبه ی سرگرم کنندگی داشتن تا ارائه ی مطلب آموزنده و علمی. ظاهراً حرف E بیشتر از T و D مهم بوده.
    برای من نوعی، خیلی مهم نیست که کسی که صحبت می کنه رییس یک شرکت بزرگ کامپیوتری هست یا یک بازاریاب موفق، برای من، مهم اینه که در لابلای حرفهای بامزه ی سخنران که با تشویق حضار خوش خنده همراه میشه و یا مطالب عجیبی که برای چند لحظه به نظر خیره کننده میاد و با کمی فکر کردن اثرش از بین میره، یک نکته یاد بگیرم که ذهن منو کمی درگیر بکنه (مثال بزنم: اون سخنرانی که در مورد کاهش قدرت تصمیم گیری در اثر افزایش گزینه های انتخابی هست واقعاً عالی بود)
    ممکنه که به نظر شما (که کاملاً محترم هست) مطالب ارائه شده، مفید و قانع کننده باشه (که خوب من هم نمیگم که نیست) ولی به نظر من بسیاری از سخنرانی ها با معیار “Ideas worth spreading” جور در نمیان.

  7. You can always be that critical about anything. Of course not all of them are good. But it’s not true that all of them are low level as you said. I always find at least a good talk there.
    Besides you wanna abandon TED talks? Go ahead :)
    There is a thin line between a critical opinion and a destructive opinion.

  8. این که می گویی من 50 تا از سخنرانی های تد را گوش دادم من را یاد آن دوستی انداخت که می گفت من 51 بار قران را خواندم. آقا نقدتان را بکنید، لازم نیست صلاحیت خودتان را گوشزد کنید.

  9. می دونی من اولین بار چطور فهمیدم که بچه چطور به دنیا می آد؟
    اون موقع اینترنتی هم در کار نبود.
    یکم فکر کن…
    کلاس اول راهنمایی بودیم و توی حیاط مدرسه سه راه برق داشتیم با هم در این مورد صحبت می کردیم. اونجا بود که دوزاریم افتاد. تا یه قسمت ماجرا رو بو برده بودم اما اینکه چطور بچه از اون جای تنگ بیرون میاد برام قابل پذیرش نبود. حتی یادمه که گفتی یک مجسمه رو دیدی که در حال زایمان بوده فکر کنم توی پاریس!
    خلاصه که اون لحظه کشف حقیقت اینقدر تکان دهنده بود که تا حالا یادم مونده.
    نمی دونم چرا هیچکی تا اون موقع برام این قضیه رو توضیح نداده بود. الان دلم به حال خودم سوخت. حیوونی سروش
    جالبش اینه که وقتی هم فهمیدم داستان چیه مثل این علی آقای نون خودم رو به اون راه زده بودم که بابا اینو خودم می دونستم اصلا هم چیز مهمی نیست.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *