کسی که بودنش با نبودنش فرق می‌کنه

نفر اول وارد شد و بدون معطلی خارج شد. اخم‌هاش درهم بود. منتظر شد تا روبه‌رویی خالی بشه. نفر دوم فقط یک پاش رو داخل گذاشته بود که بیرون پرید. لب‌هاش رو برچیده بود. صدای تلق و تولوق همه جا رو گرفته بود. نفر سوم وارد شد و در رو پشت سرش بست. وقتی که چند ثانیه بعد بیرون اومد، سرش رو تکون می‌داد. منتظر روبه‌رویی ایستاد. نفر چهارم و پنج و ششم هم همین‌طور شدن.

دختر وارد شد. مکث کرد. کمی نگاه کرد. در رو پشت سرش بست و قفل کرد. بعد از مدتی هم بیرون اومد. از وقتی که این دختر رفت داخل و بیرون اومد، کسی به محض ورود خارج نمی‌شد.

برای من قهرمان نه بال داره و نه تفنگ. برای من قهرمان همون دختریه که نفهمیدم چه کار کرد، ولی کاری کرد که توالت قطار دوباره قابل استفاده شد.

3 thoughts on “کسی که بودنش با نبودنش فرق می‌کنه”

  1. گیس طلا: برای درست کردن جهت نوشته‌ها، من کمی جستجو کردم و یک صفحه از خود بلاگر پیدا کردم (که آدرسش رو در پایین آورده‌ام). به طور خلاصه این کارها رو بکنین:
    – به داشبورد بلاگر برین:
    https://www.blogger.com/home
    – احتمالن همون بالا، اسم وبلاگ خودتون رو می‌بینین. کنار دکمه‌ای که علامت مداد داره و برای پست جدید هست، یک منوی خاکستری داره. از اون‌جا آخرین گزینه، یعنی Settings رو انتخاب بکنین.
    – در صفحه‌ای که براتون باز می‌کنه، سمت چپ، گزینه‌ی Languages and Formatting رو انتخاب کنین و همه چیز رو ذخیره کنین.
    – از این به بعد، اگر همه چیز درست بوده باشه، باید موقع نوشتن پست جدید یک دکمه اضافه کرده باشه که جهت متن رو مشخص می‌کنه. همیشه مطمئن باشین که متن رو از راست به چپ انتخاب کرده باشین (این دکمه متفاوته از اون چهار دکمه‌ای که align متن رو به راست و وسط و چپ و تنظیم شده تغییر می‌دن).
    – اگر همه چیز درست بوده باشه، از این به بعد باید متن‌هاتون به شکل درست از راست به چپ نوشته بشن و همین‌طور نقطه‌ها و سه‌نقطه‌های آخر جمله هم در سمت چپ جمله قرار بگیرن (و نه سمت راست).

    در این صفحه می‌تونین تاثیر راست به چپ کردن متن رو ببینین:
    http://buzz.blogger.com/2008/01/three-new-languages-and-whole-new.html

  2. یک چیز رو فراموش کردم بنویسم: بعد از این که Languages and Formatting رو انتخاب کردین، زبون رو به فارسی تغییر بدین.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *